Zde můžete psát pro všechny náštěvníky těchto stránek .
Díky všem co sem již přispěli před řáděním primitivního hackera 12/2006.
Komentáře
Přehled komentářů
Asi moc nepomohu - všechny MU-90 (cca 3 ks) co jsem osobně viděl byly ve stavu vraku. Vnitřek jsem nefotil - nebylo co...Už na přestavbu se vybírali ty nejvometenější BVP-1 z útvarů.Dokumentaci k tomuto typu taky nemám a ten ks co je k viděný ve Skanzenu Smečno je už po životě.Někdo se na něm neodborně podepsal a koroze dodělala zbytek.Tyhle mašiny nemohou stát jen tak pod širým nebem ani jako muzejní exponáty.
Jinak doporučuji návštěvu muzea v Lešanech pro inspiraci.
Hodně štěstí
MU-90
(Bill, 10. 4. 2007 19:22)je to velice hezká stranka ale není tam vyfocen interier vozů proto žádám jestli by bylo možno mi zaslat komletně vyfocecný interiier MU-90 na imail radon.ladislav@seznam.cz byl bych velice vděčný a moc by mi to pomohlo děkuji předem
Barvy na vojenskou techniku .
(Jiří Cimbálník, 30. 3. 2007 13:41)
Jak se již zde někdo poptával ,tak já používám na opravy nátěru svojí techniky :
- základní podklad KOROZIN khaki tmavá / 0555 zvaná taky ,,bažina"
- jako vrchní nátěr UNIVERSAL khaki / 5450
Oboje jsou syntetické barvy a email.Někdo radí pro zhrubnutí vrchního laku přidat díl bezbarvého laku -ale nemám s tím zkušenost s výsledkem.
S pozdravem J.C
OT-62
(Zdenek, 21. 3. 2007 17:47)Pane Cimbálnik dík,za každý nákres budu vděčný,v předpisu je jen řez a náčrtek spojky,chci si s ním pohrát jak se SKOTem,jinak jezdilo to fantasticky,zážitek byl,když se taktika zvrhla v závodění dvou Topasů po tankodromu,dokud nedošla nafta,kdo to nezažil,tak o mnoho přišel.Ke SKOTu se asi už vracet nebudu,možná někdy bych si udělal autobus,škoda že jsem to nezaformoval,mám jen diferáky a kola,Zdenek
Pro p.Zdeňka
(Jiří Cimbálník, 20. 3. 2007 23:51)
OT-62 to je mašina jak má být .Zkusím na stránkách ze svého archívu ukazát co nejvíce o téhle mašině. Tenhle víkend bude i v akci v terénu - tak zfotím ten motor :-)))) Nějaké schéma je už u OT-62/R2
Jinak kdyby jste udělal 3 x model OT-64 SKOT v 1:35 - tak se hlásím jako zájemce !!
S pozdravem J.Cimbálník
Pro p.Vaška
(Jiří Cimbálník, 20. 3. 2007 23:46)
Díky za hodnocení - popsat V3S v armádě je téma rozlehlé jak Sibiř...Pokud můžete poslat foto Vašich strojů ,velmi rád srovnám kde zaostávám :-)))
O barvě budu vědět ve čtvrtek večer a hned to sem dám.Ty izolátory bohužel nikdo z mého okolí nemá - ani tu R-140...
čau Jirka
OT-62
(Zdenek, 20. 3. 2007 19:18)Pane Cimbálnik,mám prosbu,chci si udělat novostavbu OT-62,je to sice bláznovina,ale marně sháním podklady na motor,chci jej mít celého otevčeného,Sehnal a naměřil jsem si skoro vše,ale motor je nějak zakletý,nikde nic není,děkuji Zdenek
R 3AT a R-140
(Vašek, 20. 3. 2007 14:10)
Ahoj, fandím Ti v zapálení pro vojenskou techniku. Stránky jsou moc dobrý.
V našem klubu máme dvě V3Sky R3AT a R-140 a tak vím co to je udržovat. Mám jeden dotaz, potřeboval bych někde sehnat zelenou barvu na opravy , neznáš její ćíslo a pak dost scháníme na R-140 izolátory, které drží anténu na střeše vozu (tu plochou). Zatím se nám je nepodařilo sehnat. Díky za info Vašek
Pro p. Romana
(Jiří Cimbálník, 15. 3. 2007 21:05)Fotky pocházejí z celé ČR a pokud se před kovožroutama podaří něco zachytit jenom dobře.Ty auta zmizí v minulosti bez povšimnutí....
Pozdrav
(Vlaďa, 28. 2. 2007 20:25)Čus lidi, chtěl bych pochválit autory stránek, jsou fakt super. Jsem člen 231. pěší roty AZ při KVV Zlín - www.azd.wz.cz Takových stránek je na netu málo.
Pro vojenské nadšence
(Jiří Cimbálník, 10. 2. 2007 21:09)
Díky moc za chválu - mám další motivaci. Skromně se taky počítám mezi vojenské nadšence.
S pozdravem Jiří Cimbálník
poděkování
(vojenský nadšenec, 10. 2. 2007 19:21)
díky moc že ty to stránky jsou je to jedna z mála věcí které internetu chválím .
Pro p.Jobánka
(Jiří Cimbálník, 9. 2. 2007 20:50)
V minulém roce 2006 se v inzerátech na internetu pohybovala cena BRDM-2 v dobrém stavu od 100tis do 200tis Kč. Letos budou jistě dražší jelikož z armády už nebude nic !
Díky za hodnocení. J.Cimbálník
BRDM
(Zdeněk Jobánek, 9. 2. 2007 20:42)
Zdravím, ád bych se zeptal, jak se pohybuje cena BRDM v rozumném stavu? Díky.
Jinak musím pochválit stránky:)
Pro p.Martina
(Jiří Cimbálník, 4. 2. 2007 1:03)
Dobrý tip - mam k němu spoustu materiálů,návod ale fotky žádné.Nebyl to tak v ČSLA rozšířený typ a z mého okruho ho nikdo nemá :-(( Viděl jsem kdysi dávno film z vojenských zkoušek OT-64 a jako porovnávající typ byl BTR-60. Na spolehlivost motoru odešel v polovině testů.
S pozdravem J.Cimbálník
moc pěkné
(Martin, 3. 2. 2007 11:32)Opravdu moc pěkné , škoda že v kolové a obrněné technice chybí BTR- 60
pro p.Dolina
(Jiří Cimbálník, 2. 2. 2007 13:49)
Díky za pochvalu a snad se Vám to bude líbit i nadále.
S pozdravem J.Cimbálník
Pro p.Mariana
(Jiří Cimbálník, 16. 1. 2007 9:34)
Díky moc za Vaše vzpomínky na 9P133.Vzpomněl byste si na nacvičovanou taktiku v poli ? Bylo to jen použito pro obranný boj ,v druhém sledu nebo ve výsadcích v týlu ?
S tou rychlostí je to naprosto reálné ,rch s věží letí po dostatečním rozjezdu 100-110 km/h a 9P133 bez věže to musí být znát...
Baterie jsou dnes již jiné a vyndavání bater.jsem za 2 roky neprováděl :-)) S tím přístupem k agregátům naprosto souhlasím ale už jsem si zvykl..
Díky moc za zprávu - J.Cimbálník
9P133 s 6 x PTŘS 9M14P
(Marian, 15. 1. 2007 14:38)vďaka za pekné fotky a detaily, idem si stavať model a po 20 rokoch sa ťažko oživujú detaily. Pred 20 rokmi som bol záklaďák v Martine na voj. učilišti. Najprv som bol v kurze v Hodoníne za vodiča a potom som sa naučil streleckú časť a na voj. učilišti som chodil s BRDM 9P133 s 6 x PTŘS 9M14P na výuky výzbrojárov. Keď mali maturity, tak som im simuloval rôzne poruchy (vytiahnutý konektor...). Na Lešti som s tým 2x strielal. Z Martina sme chodili na vagónoch a späť po vlastnej osi. Rýchlostný rekord bol 115 km/h na rovnej betónke do Martina. Bol to (je to) super stroj, za 1,5 roka, čo som sním jazdil žiadne problémy. Až na jednu: naraz nešla radiť myslím 3-ka zdola nahor, iba zhora nadol. Na rot-ke prehlásili, že je asi vadná prevodovka. No na moje veľké prekvapenie to bol iba uvolnený šroub na tiahle k prevodovke. Jediné, čo je na BRDM zlé je prístup k veciam. Nie všetko ide otvoriť, alebo v prípade poruchy demontovať iba tak, niekedy je nutné odmontovať kopu iných vecí naokolo. PS: Aby som neprišiel o kríže pri vyberaní batérie (super uloženej - utopenej vedľa motora), tak som pod ňu namontoval držiak, ktorý ju zdvihol o cca 30 cm vyššie.
Pro Billa
(Jiří Cimbálník, 10. 4. 2007 21:08)