Zde můžete psát pro všechny náštěvníky těchto stránek .
Díky všem co sem již přispěli před řáděním primitivního hackera 12/2006.
Komentáře
Přehled komentářů
A autor příspěvku s nadpisem technika je asi taky tak trochu fantasta ne?Nevim o tom,že by někdo prodával gtsm za 60 000 dovolte abych se tomu opravdu zasmál :-D a dále nevim,jak ste si mohl dovést z Polska PLDVK 53/59 když v polsku je neseženete,protože je nikdy neměli ve výzbroji :-) prosim vás nedělejte z lidí blbce.:-)
to nechápu
(BRDM-2 ., 12. 12. 2010 10:18)Zdravim.Někde dole sem se dočetl,že uvádíte spotřebu brda 80-90l Tak to v tom vašem brdu máte asi 2 motory.Já jezdim s brdem dost často a spotřebu max do 50l a to už je fakt max.Tak teď fakt nevim,kde je chyba....A hezký plně vybavebý brd se dá sehnat do 200 tisíc,ale musí člověk pohledat a počkat si.Za 300tis je to v dnešní době naprosto neprodejná věc....Jinak hezké stránky
PV3S - klub
(Jiří Macek, 11. 11. 2010 14:09)Hlubokou poklonu a dík Jirkovi Cimbálníkovi za snahu, vytrvalost a čas, který věnuje těmto pěkným stránkám! A pro ostatní uživatele: nemáte někdo příručku o používání a výbavě spec. nástavby PV3S - Klub? Alespoň kopii, CD a pod. Díky.
Smekám
(Jiří Vaňátko, 25. 9. 2010 17:17)
Tedy Jirko , smekám před tímto webem, na který jsem se dostal náhodou a nemohu se od něj "utrhnout".Oživil ve mě vzpomínky na ZVS v letech 1985-87. Narukoval jsem na PŠ RVD do Senice nad Myjavou, absolvoval cvičení ve VVP Lešť jako osádka radiovozu RM-31 Třinec, po ukončení PŠ převelen k baterii velení RVD Karlovy Vary do funkce velitel družstva- velitel VŠOT64 provozní uloženky , která jak píšete v článku o "uloženkách" jezdila jen na cvičení a poplachy.... Většinu času jsem "fungoval" jako osobní spojař náčelníka RVD karlovarské divize. Diky tomu jsem se setkal se spoustou techniky jak spojovací, tak dělostřelecké... i té která nebyla běžně k vidění. Měl jsem možnost srovnat výcvik u běžných "bigošů" z kterých by "nepřátelé ze západu" museli mít opravdu radost s elitním SRMO disponujícím taktickými raketami.A hlavně zážitky z cvičení a řízení paleb. Dodnes mi naskakuje husí kůže při vzpomínce na řp v VVP Hradiště kdy nám nad hlavami svištěly salvy z RM 70 a 152mm ShKh při nácviku nepřímých paleb a my trnuli hrůzou jestli někdo nezpackal náměr..... A nebo když se nám při zimním vyvedení otočili nějaký bigoši s BVPéčkem na spojovacím uzlu, kterej nebyl díky promrzlé zemi dostatečně ukryt v zemi a spojaři do rána běhali se špulkama PK2 aby to dali do hromady....Zkrátka vojna byla krásná, ale krátká :o)))
Dík za tento nádhernej web
Jirka
Tank
(Pítr, 23. 9. 2010 21:03)Dobrý den, chtěl bych se zeptat, jestli se dá někde sehnat vyprošťovací tank (ne na komerční účely, ale pro celkovou pomoc lidem) Dík za pomoc
Pro Zdeňka
(Jiří Cimbálník, 6. 9. 2010 9:00)
Věřím , že by pomohlo více lidí kdyby měli možnosti a informace co zrovna oni mohou poskytnout. Současný stav ve společnosti v ČR je napnutý a ještě přijdou kroky vůči hasičům,policajtům,vojákům bez kterých se v těch katastrofách obyvatelé neobejdou . Né každá osada má takový sbor dobrovolných hasičů , kteří budou bojovat za rodný dům zdarma.
Tankový den Lešany letos mně překvapily akčním tankovým programem a počasí dodalo ten správný adrenalin .Fotek mám spoustu a průběžně je budu umisťovat , ale IS-3 byl nej....
Raspenava
(Zdeněk, 5. 9. 2010 20:53)
Ona morální podpora je spíše podporou na prd,nicméně obdivuji toho,kdo je ochoten dnes pomoci druhému.Jinak super fotky těžkého tanku z Lešan,letos jsem se tam nedostal,neboť náš velitel z Boskovického sedmizubce slavil 60,tak jsem spolu s ostatními bojoval na jiném kolbišti...
Zdraví Zdeněk
Povodně Raspeneva 2010
(Jiří Cimbálník, 18. 8. 2010 14:22)Díky Zdeňku za podporu . Zvládnout se to na báječných strojích V3S dalo - ale ty místní obyvatelé to nebudou mít jednoduché při obnově .... Jirka
Povodně 2010
(Zdeněk, 13. 8. 2010 20:28)
Tak to jste víc než frajeři.Přeji bezproblémovou cestu a návrat bez újmy.
Dnes už se málo lidí dokáže takto semknout.
Zdraví a palce drží Zdeněk H.
BRDM2 , SSSR PRUZKUME VOZIDLO
(DAVID, 12. 8. 2010 21:15)NA PODVOZKU GAZ 66, VOJENSKÉ PRŮZKUMNÉ VOZIDLO . MINRNA VADA NA MOTORU , PRAHA ZAPAD , VICE INFO NA 74030285
aktuálně - Povodně 2010
(Jiří Cimbálník, 11. 8. 2010 10:56)V pátek 13.8. vyráží z Prahy do městečka Raspenava kolona vozidel Praga V3S s naloženou humanitární pomocí pro obyvatele postižené povodní . Několik jednotek vojenské historické techniky se spojilo v tento úkol a vytýčené úkoly splníme . Držte nám palce !
startování T55
(Jiří Cimbálník, 30. 7. 2010 17:03)Poradit lze leccos ale tohle by chtělo profíka , který názorně předvede celý proces i s prohlídkou mašiny před výjezdem. Zničit se to dá velice lehce....
Postup při startování Tantu T55
(Zdeněk , 29. 7. 2010 21:39)
Mám do tas jestli by mě někdo nedokázal poradit jak postupovat při startování tanku T55
děkuji Zdeněk
prodám PV3S valník
(Zdenek, 8. 7. 2010 9:46)prodám PV3S valník. ideální pracant do lesa, stav odpovídá stáří, plně funkční, bez navijáku, jsem z Dřevohostic okr. Přerov. cena 17000, je to bez papírů, nesvítí nutno zapojit světla. dráty jsou nataženy, bez baterek, volejte 720 152 713, volejte spěchá, při rychlém jednání sleva
tatra 813
(radek, 21. 6. 2010 21:20)dobrý den, sháním tatru 813 8*8 nevíte o někom kdo ji prodává děkuji radekletal@centrum.cz
Praga V3S
(Jiří Cimbálník, 15. 6. 2010 9:58)V současné době se ceny v inzerátech pohybují cca 50-60 000,-Kč za pojízdnou při nákupu . Celková investice je 100 až 120 000,-Kč (renovace,ND, doprava,vlastní čas,garážování , legislativa). Baterie do P V3S mají mít hodnotu 125 Ah a jsou dvě 12V.Nabídka na trhu je víc než bohatá.Pořád se jedná o nejdostupnějšího vojenského veterána v současné době ...
rada
(Praga V3S, 12. 6. 2010 9:22)Dobrý den chtěl bych se zeptat ta kolik se dá pořídit Praga V3S SKŘÍŇOVÁ v dobrém stavu a jestli jdou do pragy sehnant nějaké akomulátory které vydrží hodně dlouho a jsou výkonné děkuji za odpověď
KrAZ-255
(Petr Kolba, 3. 5. 2010 21:34)kolik takovej valník stojí a kolik žere, brdm2 je pasé já potřebuju náklaďák
to nechápu
(BRDM-2, 12. 12. 2010 10:25)