Čištění nádrží BRDM2
Tak tohle potká každého nového majitele BRDM2 - nečistoty v nádrži. Jelikož vozy jsou již cca 10-20 let mimo aktivní službu a jenom některé měli pravidelně vyměnovány PHM v nádrži - vzdušná koroze uvnitř vytvoří drobné odpadávající kousky laku , kovu .Potom o problémy s palivovou soustavou není nouze. Na níže uvedených fotkách Pavel zkusil jako první postup nasypat 2 kg ocelových matiček do nádrže a nechat celý den točit . Nicméně výsledek nebyl dle očekávání a nezbylo než opatrně kotoučem nádrž otevřít a za 15min pískování bylo vyřešeno . Zbývá provést uvnitř chránící odolný nátěr PHM a opatrně přidělat zpátky boční stěnu .
Sice větší časová náročnost ale výsledek stojí za to .Pochybuji ,že novou nádrž do BRDM2 jen tak někde koupíte novou...:-)
jak na to
(lojzík, 7. 2. 2010 20:52)